Ekipa Redberet Airsoft istnieje od 2008 roku, od tego czasu zrzesza ponad 30 członków. Umundurowanie mieszane, organizujemy scenariusze głównie leśne. Nie reprezentujemy konkretnej jednostki oraz nie zajmujemy się rekonstrukcją historyczną.

Ekipa Redberet Airsoft nie jest związana i połączona z żadną działalnością gospodarczą w charakterze reprezentacyjnym czy sponsorskim.
Członkowie grupy działają niezależnie i każdy z nas indywidualnie może reprezentować dowolną działalność, mimo to jako grupa stanowimy jedność.

Redberet Airsoft na facebook'u

Szukaj w archiwum

Przeszukaj BLOGA

PostHeaderIcon Redberet Black Hawk Down (2011-09-11)


Image
Tytuł: Black Hawk Down
Typ: Atak i obrona
Zespoły:
 Team Alpha vs Team Beta (Somalijczycy)
Lokalizacja: Fort Piłsudskiego, Warszawa
Zbiórka: 0900, start 0930
Szczegóły i lista: Link

Czas trwania: 30 minut
Poziom trudności rozgrywki: stosunek graczy od 1:1 (łatwy) do 1:3 (trudna)
Ilość graczy: od 10 do 40

Cel: 
Team Alpha ma przetrwać, dopóki nie zostanie odbity przez oddział ratunkowy (hipotetycznie!) po 30 min. 
Musi być ustalony dokładny obwód obronny i drużyna musi go bronić. Od startu mają 5 minut na osiedlenie się. 
Team Beta będzie wściekłym uzbrojonym tłumem próbującym zabić każdego członka zespołu Alpha.

Respawn Team Alpha: tylko 1 raz dla każdego gracza zespołu, gracz przechodzi na respawn, a następnie z powrotem do Blackhawk'a
Respawn Team Beta: 2 razy, 4 graczy Beta Team z respawnu wraca na pole walki (w skrócie wychodzimy 4-kami lub więcej; nie można pojedyńczo z limitem czasu)

Warunek zwycięstwa Team'u Alpha: mieć co najmniej jedenego gracza przy życiu po 30 minutach
Warunek zwycięstwa Team'u Beta: Wyeliminować wszystkich graczy Teamu Alpha przed czasem

Przegrana Team'u Alpha: Wszyscy gracze zostali wyeliminowani
Przegrana Team'u Beta: Wszyscy gracze zostali wyeliminowani lub skończył się czas i co najmniej 1 gracz zespołu Alpha żyje i został odbity przez oddział ratunkowy.

Ograniczenia: 
Gracze z Team'u Alpha nie mogą strzelać do gracza w drodze z respa (ogranicza to sytuację w której ktoś chciałby się zaczaić i zabić kilku Somalijczyków).
Gracze z Team'u Beta (Somalijczycy) nie mogą strzelać do gracza, który jest w drodze z respa bezpośrednio do Blackhawka. Jeśli gracz Team'u Alpha zginie poza bezpośrednią drogą do Blackhawk'a (bo tam można do niego walić) to nie wraca do gry - traci respa.

Zasady:
1) Liczy się każde trafienie, nawet w sznurówkę
2) Postrzał oznacza wyłączenie z walki i zejście do respa 
3) Postrzał w broń eliminuje tylko tą broń, można użyć broni bocznej
4) Można eliminować z pola walki kładąc dłoń na ramieniu przeciwnika
5) Trafiony ma zakaz komunikowania się z resztą oddziału
6) Trafiony nie przeszkadza w dalszej rozgrywce
7) Nie ma medyków
8) Pirotechnika Team Alpha: dymna, hukowa lub rozpryskowa
10) Pirotechnika Team Beta (Somalijczycy): tylko dymna lub hukowa, rozpryskowa niedozwolona
11) Lokator truposza: obowiązkowa czerwona szmata i "alert gębowy"


Jest to szybka rozgrywka, ale z wieloma detalami, dlatego ważne jest aby sprawnie poruszać się pomiędzy respem a Blachawk'iem. Jest to rozgrywka z klasycznym atakiem i obroną, a detale ograniczają łażenie i kampienie. Można spróbować na fortach, na najbliższej luźnej strzelance. Nie ma co rezerwować całego dnia bo to krótkie scenario, które można rozgrywać wielokrotnie.

0 komentarze :

Prześlij komentarz